Statcounter

να μας φυλάει ο Θεός από τον λαϊκό που ξέπεσε στη δημοσιογραφία

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Stelvis Kazaspintis: για τη Τζένη Βάνου

 


Ο πατερας μου εκανε τον πλασιε για κυλοτες για ενα διαστημα, βρεθηκε στη Θεσσαλονικη για να δειγματισει, επιασε δωματιο σε ενα ελεεινο ξενοδοχειο, ανοιγει η πορτα μπαινει ο Μητροπανος μαζι με τον μετεπειτα νονο μου, ολοι τους παιδικοι φιλοι απο την παρεα του ζαχαροπλαστειου Κονδέ στον Κολωνο και του λενε: "ο φιλος ο δικος μας να πουλαει κιλοτες? Ποσα παιρνεις?", " αρχιδια " λεει ο πατερα μου, " Θα ερθεις να δουλεψεις στο μαγαζι που τραγουδαω με τη Χριστιανα" λεει ο Μητροπανος " Αφησαν τις κιλοτες στο δωματιο, εστειλαν μια ταχυδρομικη αποζημιωση στη βιοτεχνια, ο πατερας μου επιασε δουλεια στο μαγαζι μαζι με τον νονο μου, τα λεφτα ηταν καλα την πρωτη εβδομαδα, τη δευτερη παρα πολλα !!
Μετα απο εναμιση μηνα, το τραινο κατεβασε και τους δυο τους πισω στην Αθηνα στον σταθμο Λαρισης και περπατησαν μεχρι τον λοφο Σκουζε στο σπιτι γιατι δεν ειχαν ουτε για ταξι. Το μαγαζι στη Θεσσαλονικη σταματησε αποτομα να εχει πελατεια, το σχημα των ανερχομενων τοτε Μητροπανου-Χριστιανας κατεβηκε και αυτο αποτομα γιατι τα παντα τα σκεπασε η θριαμβευτικη φωνη της Τζενης Βανου που μολις ειχε ξεκινησει το προγραμμα της απεναντι. Αφου εκλεισε το μαγαζι που δουλευε, ο πατερας μου μαζι με τον νονο μου, εκατσαν μια εβδομαδα ακομα στη Θεσσαλονικη και οτι λεφτα ειχαν βγαλει τα ηπιαν μεχρι δραχμης στο μαγαζι της, φορο τιμης σε μια φωνη που δεν μπορει να χτυπηθει απο τιποτα