Statcounter

να μας φυλάει ο Θεός από τον λαϊκό που ξέπεσε στη δημοσιογραφία

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

βράδυ με τη Ρόζα τη ναζιάρα



Σήμερα, ρε χώρισα. 
Τον έδιωξα, τον έστειλα 
πίσω στη γυναίκα του. 
(χαμηλόφωνα):
άφησα πίσω ένα παιδί έξι ετών. 
Στη μάνα μου. 
Ναι, ρε, είμαι καυλιάρα. 
Έτσι να πας να πεις.
 Είμαι καυλιάρα. 
Χόρεψε μαζί μου μανάρι μου. 
Μη με φοβάσαι. Δε θα σε βιάσω. 
Μην την πετάς τη ζακέτα έτσι, ρε!
Ένα πενηντάρικο έχει. 
Δουλεύω ή δεν δουλεύω; Δε θυμάμαι πια. 
Κι εσύ μη σκας.
Και μην περνάει απ' το μυαλό σου
να πας ν' αυτοκτονήσεις. 
Δε θα τους κάνουμε τη χάρη, ρε. 
Ναι, ρε είμαι καυλιάρα
και τον έδιωξα γιατί δεν μπορούσε να με γαμήσει. 
Εγώ γουστάρω να γαμιέμαι
αλλά θέλω και το παραμύθι στον έρωτα. 
Τον άλλο τον άφησα με όρθια την πούτσα. 
Μου είπε: και τώρα πιες τα. 
Και τον άφησα .
Τόση ώρα σε γλείφω, μαλάκα,
και δε μου λες πώς νιώθεις;
Και τον άφησα.
Αν καταλαβαίνατε
τι δύναμη έχετε στην πούτσα σας
θα μας ξεσκίζατε μια και καλή. 
Τόση ώρα, ρε,  σας το κούναγα
κι ούτε ένα χειροκρότημα; 
Ούτε ένα χειροκρότημα, ρε; 
Σας παίρνω και τους τρεις
άμα έρθετε σπίτι μου. 
Τόση ώρα ρε σας το κούναγα. 
Η Ρόζα η ναζιάρα, ρε!. 
Η Ρόζα η ναζιάρα σας το κούναγε.