Statcounter

να μας φυλάει ο Θεός από τον λαϊκό που ξέπεσε στη δημοσιογραφία

Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Νέα Ζωή, το παιδί με τα γυαλιά στην Άννα


Λοιπόν είναι 1991, έχω απολυθεί από το στρατό, δε δουλεύω ακόμη, κι είμαι ερωτευμένος με μια Άννα στο Χαϊδάρι. Κάνω τη διαδρομή Ζωγράφου-Νέα Ζωή σχεδόν καθημερινά. Πηγαίνω Ομόνοια, κι από κει το λεωφορείο που αν θυμάμαι καλά έφευγε από Ζήνωνος. Ένα βράδυ είμαι στο τελευταίο δρομολόγιο. Μοναδικός επιβάτης με έναν οδηγό που τρέχει εξωφρενικά, ενώ έξω είναι ακόμη καλοκαίρι και οι δρόμοι μόνο για έρωτες. Κάποια στιγμή κάπου στο Περιστέρι μπαίνει ακόμη ένας, τύφλα στο μεθύσι. Κάθομαι στις τελευταίες θέσεις και είμαι σκεφτικός κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο. Έρχεται και κάθεται στην εκ διαμέτρου αντίθετη θέση. Μονολογεί. Με κοιτάζει και αναφωνεί: "ωπ! το παιδί με τα γυαλιά έδωσε παραγγελιά". Κι αρχίζει να μου το τραγουδάει μέχρι που κατέβηκε. Εκεί και έτσι το άκουσα για πρώτη φορά. Τον ευχαριστώ μετά από χρόνια.