Statcounter

να μας φυλάει ο Θεός από τον λαϊκό που ξέπεσε στη δημοσιογραφία

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Ρόζα Τίποτα: sms για λαϊκά τραγούδια


1. (21:51)
Παίζει τώρα καλή ώρα σε μια ταβέρνα που ειμαι. 
Λοιπόν θυμάμαι μια αϋπνία ως παιδάκι,
δεν ξέρω, 9-10  να ήμουν, 
και να στριφογυρνάει στο μυαλό μου
Όλα είναι ένα ψέμα, μια ανάσα, μια πνοή
σα λουλούδι κάποιο χέρι θα μας κόψει μιαν αυγή.

Και να κλαίω συνειδητοποιώντας
πως θα πεθάνουμε.
Νομίζω ήταν η πρώτη επαφή μου
με την ποίηση. 

2. (ώρα 02.:44 πρωινή)
Λίγο αργότερα, Χριστούγεννα του '90
έσκασε ο καρκίνος στον πατέρα μου
και πήραν με τη μάνα μου το δρόμο
για την Αθήνα.
Κοιμόμαστε -ξαγρυπνούμε
στο ίδιο στρώμα με τη γιαγιά, στο χωριό,
και καταλαβαίνω
ότι κλαίει πνιχτά από το ταρακούνημα
του στρώματος
κι όταν ρωτώ γιατί 
μ' απαντάει
είσαι μικρός και δε χωράς 
τον αναστεναγμό μου.
Ήρθε λοιπόν καπάκι 
κι η φτωχογειτονιά
κι ο δρόμος μου είχε
ήδη χαραχτεί. 

3. (02:44 πρωινή)
Μην ανησυχείς.
Είμαι σε καλή διάθεση.
Αυτή ήταν η ιστορία μου.