Statcounter

να μας φυλάει ο Θεός από τον λαϊκό που ξέπεσε στη δημοσιογραφία

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

σκέψεις πάνω σε ένα τραγούδι με την Καίτη Ντάλη




Η διαφορά ανάμεσα
 στο θαμώνα ενός μπουζουξίδικου
και στον ποιητή έγκειται στο ότι 
στα μπουζουξίδια εμείς τον μεθυσμένο
τον προστατεύουμε, 
δεν του αναθέτουμε 
την καλλιτεχνική διεύθυνση. 
*
Να δεις που στο τέλος
θα σου δώσουν συλλυπητήρια
χρησιμοποιώντας ψευδώνυμο. 
*
Είναι πως πήρες τηλέφωνο
τον έναν στο ταξίδι
να τον συλλυπηθείς για τη μητέρα του
και για την άλλη έτρεχες
να βρεις γιατρό για το παιδί της
ενώ για σένα ήδη είχε τραγουδήσει 
η Καίτη Ντάλη το "Κανείς δε με θυμήθηκε".
*
Γνώρισα κάποτε σε κάτι ποιητές
μια λαϊκή τραγουδίστρια.
Και τόσο χαρούμενοι
αισθάνθηκαν που περιφέρονταν
στο φέισμπουκ καμαρωτοί καμαρωτοί
σαν παγώνια
και έλεγαν πως τους έχει ερωτευτεί. 
Ποτέ δεν είπα την αλήθεια. 
*
Γνώρισα κάποτε σε κάτι ποιητές
μια λαϊκή τραγουδίστρια.
Ο ένας της τηλεφωνούσε
μετά το μαγαζί 
και της απήγγειλε τα ποιήματά του. 
Μετά εκείνη μου τηλεφωνούσε
κι έλεγε
"δεν καταλαβαίνω τίποτα
απ' όσα μου λέει ο μαλάκας.
Μόλις συναντηθούμε θα σου 
δώσω τα βιβλία του". 
Έτσι έχω στα χέρια μου
κάτι βιβλία μ' αφιερώσεις τρίτων. 
*
Στο έχω πει:
δεν επιστρέφουνε οι άνθρωποι.
Καμιά φορά επιστρέφονται, 
σαν άχρηστα αντικείμενα. 
Όσο για σένα
είδες ήδη τη διαφορά
ανάμεσα στην "πριγκίπισσα"
και στην "πριγκιπέσσα". 
*
Το λαϊκό τραγούδι
είναι ένα μεγάλο σχολείο
που μας δείχνει
πόσο απλά φεύγουν
απ' τη ζωή μας οι άνθρωποι.